Kävijöiden seuranta mahdollistaa faktoihin perustuvan päätöksen teon. Enää ei tarvitse mutuilla, tykkäävätkö ihmiset kirjoituksista tai miten he päätyvät ostamaan tuotteitasi. Tämä on vieläkin tärkeämpää, mikäli ostat mainoksia, jotka ohjaavat ihmiset sivuillesi.
Hyvät sivut ovat kaikkien saavutettavissa. Tämä tarkoittaa sitä, että sivut on suunniteltu ja kehitetty erilaiset rajoitteet mielessä pitäen. Viranomaisille saavutettavuus on määrätty laissa. Kaikille muille, se on vain oikea tapa tehdä nettisivuja.
Meitsi on Janne, digiajan käsityöläinen. Olen tehnyt urani mainosten ja pakohuoneiden parissa. Nyt tallaan omaa polkuani vapaana työläisenä. Minulle tärkeitä asioita ovat perhe, arvojen mukainen toiminta ja uuden oppiminen.
Webbisuunnittelija, Yrittäjä
2019-
Janne Parri Oy
Markkinointipäällikkö
2017-2019
Mysteeri Experience Oy
Social Media Account Manager
2015-2017
Suomen Digimarkkinointi Oy
Palvelumuotoilu (YAMK)
(Käynnissä) – Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu
Media-alan Ammattitutkinto
2019 – Gradia
Tradenomi
2016 – Jyväskylän Ammattikorkeakoulu
FCC - Responsible Web Design (2020)
Google Search Ads (2019)
Google Display Ads (2019)
Google Analytics (2018)
Hubspot Growth Driven Design (2019)
Hubspot Inbound (2019)
Hubspot Inbound Marketing (2019)
Hubspot Content Marketing (2019)
Hubspot Social Media Marketing (2019)
Jokainen sivuprojekti sisältää mm.
Jeppistä. Takuu on aika selkeä ja sen voin antaa hyvillä mielin. Tämä siksi, että jynssään sivuja kunnes sinä olet niihin tyytyväinen.
Pyydä tarkempi tarjousEi hätää, en ole mikään myyjä. Korkeintaan innostunut nörtti.
Täyttele pikainen kaavake, niin saan sinulle tarkan hinnan laskettua.
Hyppää kaavakkeeseen...