Janne Parri
27.1.2023
Timmin sivu toteutettiin yhteistyössä Growth Hacking Partnerssin kanssa. GHP:n Mikael toimi projektin vetäjänä ja allekirjoittanut suunnittelijana ja kehittäjänä.
Timmin sivusto jakautui Smart City ja Smart Hospital -kokonaisuuksiin. Nämä kaksi osaa tehtiin palvelevat kahta täysin eri kohderyhmään. Näin ollen Smart City ja Smart Hospital -osiot näyttävät hyvin erilaisilta ja sisältävät eri sisältöjä.
Timmin markkinoinnin kulmakivi on sisällöt ja etenkin webinaarit. Sivusto rakennettiin tukemaan rikasta sisällöntuotantoa. Sinne tehtiin omat listat Cityn ja Hospitalin artikkeleille sekä referensseille.
Ei hätää, en ole mikään myyntitykki. Olen korkeintaan innostunut nörtti. Pistä vaan viestiä tulemaan, niin jutellaan ihan rennosti. Jos haluat tarkkoja lukuja, voit suoraan pyytää tarjousta täältä.