MARKEDin sivu-uudistuksella oli kovat tavoitteet. Sivun tuli luoda mahtava ensivaikutelma ja erottua kilpailijoista niin Suomessa kuin ulkomaillakin.
Creative Finlandin sivu toteutettiin yhteistyössä Gut Studion kanssa. Gutin Inga teki mahtavan visuaalisen suunnitelman, josta allekirjoittanut rakensi sivun.
Flowsalesin vanhat sivut eivät olleet samalla tasolla yrityksen tekemisen kanssa. Niinpä tavoitteena oli toteuttaa selkeät ja uskottavat verkkosivut yritykselle.
Männikkömetsän kohdalla rakennettiin kokonaan uudet sivut. Projekti aloitettiin poikkeuksellisesti suoraan suunnitteluvaiheesta, sillä Männikkömetsän väellä oli selkeä yritysilme jo pohjalla.
Leustun Kaivun vanhat sivut tulivat tiensä päähän. Uusilta sivuilta haluttiin uutta ulkoasua ja toimivuutta.
Ainesmestarien verkkosivut uudistettiin uuteen ilmeeseen. Samalla alusta vaihtui ja sisällöntuotannolle luotiin pohjaa.
Jypaon sivut uudistettiin uuden ilmeen mukaiseksi. Taustalla oli mahtava graafinen ohjeisto, jonka perusteella sivusto suunniteltiin. Kehitysvaiheessa keskityttiin saavutettavuuteen.
Rautalammin Pinnan sivut ja yritysilme syntyi sujuvasti korona-ajasta huolimatta. Sivujen tavoitteena oli viestiä palveluiden laadusta.
Joy Of Being oli hauska projekti, jossa sivuston suunnitelma tuli asiakkaalta. Lopputuloksena oli kauniit ja toimivat sivut.
Abacuksen vanhat sivut olivat todella vanhat. Nyt ne heitettiin kertaheitolla tälle vuosituhannelle.
Taidetta Jätkälle oli verkkogalleria, johon kerättiin samaa nimeä kantavan taidekilpailun voittajat. Gallerian tarkoitus oli esitellä ehdotuksia teoksista. Projekti napakasti kuukaudessa ja verkkogalleria oli nähtävillä toisen kuukauden.
Value Filmsin sivut tehtiin ketterästi yhteistyössä firman perustajan Panun kanssa. Suunnitelma tuli häneltä ja allekirjoittanut pisti sivun kasaan. Erilaisia viilauksia palloteltiin ja lopputuloksena oli hyvä lähtöpiste markkinoinnin pitkäjänteiseen kehittämiseen.
Reilun Hallinnon sivuja lähdettiin uudistamaan ketterästi. Tavoitteena oli saada lisää uskottavuutta ja parantaa yrityksen näkyvyyttä hakukoneissa. Näihin tavoitteisiin myös päästiin.
Leustun Tilan sivut mahdollisti Huisketta horisontissa -hanke. Sivut esittelevät tilan moninaista toimintaa. Samalla Leustun Tilalle luotiin myös logo.
OuluToitiimin sivut kaipasivat päivitystä. Uusilla sivuilla tuotiin raikkautta ilmeeseen ja palvelut pääsivät paremmin esille.
Mysteeripelit.fi syntyi asiakkaan visiosta luoda savuteemainen sivusto. Lopputuloksena oli selkeä ja helppokäyttöinen sivusto.
Flow Akatemian sivujen kohdalla tavoitteena oli tuoda esille sisältöjä ja viestiä vakuuttavuudesta.
Bywayn sivut suunnitteli Bywayn Katarina itse ja allekirjoittanut kehitti ne Webflow-alustalla.
Torikahvila Pesosen sivut tehtiin yhteistyössä Byway Communications viestintätoimiston kanssa. Sivustosta tuli tyylikäs ja helppokäyttöinen.
Poikateatterin projekti eteni mallikkaasti ja lopputuloksena oli näyttävät sivut.
Viherjälaakson sivu kaipasi uudistusta. Lopputuloksena oli tyylikäs ja modernisivu. Projekti tehtiin yhteistyössä BrandBustlen kanssa.
Koukut Kiinni Oy:n ja Mikon kanssa lähdettiin ns. nollasta. Uusi kirja ja sovellus olivat tulossa ja ne tarvitsivat tyylikkään myyntikanavan.
Juran sivut toteutettiin poikkeuksellisesti Wordpress-alustalla. Sivuista haluttiin selkeät ja tyylikkäät.
Jussi Venäläisen sivuston painopisteenä oli erilaisten sisältöjen esille tuonti.
Ilmastopaniikki-sivusto syntyi tarpeesta viestiä ilmastonmuutoksen seuraamuksista.
Maarimannan sivut tuoteutettiin nopeasti ja kevyellä prosessilla. Verkkosivualustana käytettiin poikkeuksellisesti Squarespace-työkalua.
ProAsfaltti toteutettiin yhteistyössä BrandBustlen kanssa. Lopputuloksena oli modernit ja tyylikkään sivut uudelle asfalttifirmalle.
Mysteerin sivuilta löytyy monenlaisia jännittäviä juttuja. Sivut suunniteltiin yhdessä luovan johtajan Emmin kanssa ja niissä keskityttiin etenkin ulkoasuun ja hakukoneoptimointiin.
Mysteeri-illallisten sivuille tarvittiin monimutkainen ilmoittautumisjärjestelmä. Tämä toteutettiin Gravity forms -työkalun avulla.
Flowsalesin ilmeellä ja sivuilla oli yksi tavoite: luoda vakuuttava ja uskottava kuva B2B-yrityksestä. Toteutimme tyylikkään ja hillityn ilmeen, jossa toimme mm. työntekijöitä esille.
Tilitoimisto Abacuksen ilme syntyi ketterästi nettisivuprojektin sivussa. Tavoitteena oli vedota etenkin nuorempiin yrittäjiin, jotka kaipaisivat taloudellista sparria yritystoiminnan tueksi.
Flow Akatemian haluttiin viestivän luovuutta ja asiantuntijuutta. Erilaisia ilmeitä ja värimaailmoja testattiin eri vaiheissa. Lopulta ilmeestä tuli orgaaninen ja kevyt, jollaista oloa yrityskin haluaa asiakkailleen tuottaa.
Yritysilmeen kohdalla kontekstina oli rakennustyömaa. Tärkein ostajapersoona oli työmaan vastaava mestari. Tältä pohjalta rakensimme tummapohjaisen ja vakuuttavan ilmeen KK:lle.
Ei hätää, en ole mikään myyjä. Korkeintaan innostunut nörtti.
Täyttele pikainen kaavake, niin saan laskettua sinulle tarkan hinnan.
Hyppää kaavakkeeseen...