Portfolio


MARKEDin sivu-uudistuksella oli kovat tavoitteet. Sivun tuli luoda mahtava ensivaikutelma ja erottua kilpailijoista niin Suomessa kuin ulkomaillakin.


Creative Finlandin sivu toteutettiin yhteistyössä Gut Studion kanssa. Gutin Inga teki mahtavan visuaalisen suunnitelman, josta allekirjoittanut rakensi sivun.


OSKUn sivuille rakennettiin tilaa monipuolisille sisällöille. Sivut ovat yhdistyksen viestinnällinen kotisatama, joten erilaisiin artikkelipohjiin kiinnitettiin paljon huomiota. Lisäksi sivuilta löytyy paljon toimintaan ja tapahtumiin liittyviä alasivuja sekä kieliversioita.


More Gym & Fitness kaipasi päräyttävät sivut, joilla erottuu pk-seudun kuntosaliskenestä. Mukaan mahtui paljon kuvanmuokkausta ja optimointia.


Jypaon sivut uudistettiin uuden ilmeen mukaiseksi. Taustalla oli mahtava graafinen ohjeisto, jonka perusteella sivusto suunniteltiin. Kehitysvaiheessa keskityttiin saavutettavuuteen.


Flowsalesin vanhat sivut eivät olleet samalla tasolla yrityksen tekemisen kanssa. Niinpä tavoitteena oli toteuttaa selkeät ja uskottavat verkkosivut yritykselle.


Leustun Kaivun vanhat sivut tulivat tiensä päähän. Uusilta sivuilta haluttiin uutta ulkoasua ja toimivuutta.


Ainesmestarien verkkosivut uudistettiin uuteen ilmeeseen. Samalla alusta vaihtui ja sisällöntuotannolle luotiin pohjaa.


Männikkömetsän kohdalla rakennettiin kokonaan uudet sivut. Projekti aloitettiin poikkeuksellisesti suoraan suunnitteluvaiheesta, sillä Männikkömetsän väellä oli selkeä yritysilme jo pohjalla.


358:n Milla ja Leevi suunnittelivat päheät sivut. Vanhat sivut oli tehty Wixillä ja se ei enää palvellut tarkoitusta. Niinpä allekirjoittanut ja Webflow tuliva apuun.


Kaakelikaivoksen yritysilme ja sivut laitettiin uuteen uskoon. Vanha kirjaimellisesti harmaa tyyli ei enää toiminut, joten oli uudistuksen aika.


Joy Of Being oli hauska projekti, jossa sivuston suunnitelma tuli asiakkaalta. Lopputuloksena oli kauniit ja toimivat sivut.


Leustun Tilan sivut mahdollisti Huisketta horisontissa -hanke. Sivut esittelevät tilan moninaista toimintaa. Samalla Leustun Tilalle luotiin myös logo.


OuluToitiimin sivut kaipasivat päivitystä. Uusilla sivuilla tuotiin raikkautta ilmeeseen ja palvelut pääsivät paremmin esille.


Timmin sivu toteutettiin yhteistyössä Growth Hacking Partnerssin kanssa. GHP:n Mikael toimi projektin vetäjänä ja allekirjoittanut suunnittelijana ja kehittäjänä.



Rautalammin Pinnan sivut ja yritysilme syntyi sujuvasti korona-ajasta huolimatta. Sivujen tavoitteena oli viestiä palveluiden laadusta.


Reilun Hallinnon sivuja lähdettiin uudistamaan ketterästi. Tavoitteena oli saada lisää uskottavuutta ja parantaa yrityksen näkyvyyttä hakukoneissa. Näihin tavoitteisiin myös päästiin.


Taidetta Jätkälle oli verkkogalleria, johon kerättiin samaa nimeä kantavan taidekilpailun voittajat. Gallerian tarkoitus oli esitellä ehdotuksia teoksista. Projekti napakasti kuukaudessa ja verkkogalleria oli nähtävillä toisen kuukauden.


Abacuksen vanhat sivut olivat todella vanhat. Nyt ne heitettiin kertaheitolla tälle vuosituhannelle.


Value Filmsin sivut tehtiin ketterästi yhteistyössä firman perustajan Panun kanssa. Suunnitelma tuli häneltä ja allekirjoittanut pisti sivun kasaan. Erilaisia viilauksia palloteltiin ja lopputuloksena oli hyvä lähtöpiste markkinoinnin pitkäjänteiseen kehittämiseen.


Flow Akatemian sivujen kohdalla tavoitteena oli tuoda esille sisältöjä ja viestiä vakuuttavuudesta.


Koukut Kiinni Oy:n ja Mikon kanssa lähdettiin ns. nollasta. Uusi kirja ja sovellus olivat tulossa ja ne tarvitsivat tyylikkään myyntikanavan.


Poikateatterin projekti eteni mallikkaasti ja lopputuloksena oli näyttävät sivut.


Mysteeripelit.fi syntyi asiakkaan visiosta luoda savuteemainen sivusto. Lopputuloksena oli selkeä ja helppokäyttöinen sivusto.


Torikahvila Pesosen sivut tehtiin yhteistyössä Byway Communications viestintätoimiston kanssa. Sivustosta tuli tyylikäs ja helppokäyttöinen.


Viherjälaakson sivu kaipasi uudistusta. Lopputuloksena oli tyylikäs ja modernisivu. Projekti tehtiin yhteistyössä BrandBustlen kanssa.


Ilmastopaniikki-sivusto syntyi tarpeesta viestiä ilmastonmuutoksen seuraamuksista.


Jussi Venäläisen sivuston painopisteenä oli erilaisten sisältöjen esille tuonti.


Juran sivut toteutettiin poikkeuksellisesti Wordpress-alustalla. Sivuista haluttiin selkeät ja tyylikkäät.


Maarimannan sivut tuoteutettiin nopeasti ja kevyellä prosessilla. Verkkosivualustana käytettiin poikkeuksellisesti Squarespace-työkalua.


ProAsfaltti toteutettiin yhteistyössä BrandBustlen kanssa. Lopputuloksena oli modernit ja tyylikkään sivut uudelle asfalttifirmalle.


Bywayn sivut suunnitteli Bywayn Katarina itse ja allekirjoittanut kehitti ne Webflow-alustalla.


Mysteerin sivuilta löytyy monenlaisia jännittäviä juttuja. Sivut suunniteltiin yhdessä luovan johtajan Emmin kanssa ja niissä keskityttiin etenkin ulkoasuun ja hakukoneoptimointiin.


Mysteeri-illallisten sivuille tarvittiin monimutkainen ilmoittautumisjärjestelmä. Tämä toteutettiin Gravity forms -työkalun avulla.